Shop Mobile More Submit  Join Login
×
  • Photo
Download JPG 1280 × 1024




Details

Submitted on
February 26, 2012
Image Size
665 KB
Resolution
1280×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,835 (1 today)
Favourites
57 (who?)
Comments
125
Downloads
102
×
Decorative Vases by VickyM72 Decorative Vases by VickyM72
Made with Blender 2.62, rendered in V-Ray :D
Add a Comment:
 
:iconbrittanniarain:
BrittanniaRain Featured By Owner Jun 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
uh huh vases.  thats what i told my mom they were too back in highschool!  lol
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha! Indeed :D
Reply
:icondanny420dale:
Danny420Dale Featured By Owner Dec 14, 2012
My favorite kind of vase! Excellent render too!
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe! Thanks a lot! :D
Reply
:iconvarletlegion:
varletlegion Featured By Owner Nov 10, 2012  Student General Artist
That's funny....
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconbowingplz:
Reply
:icondremond1982:
dremond1982 Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
"Decorative vases..." that's what I told my grandma when I was a wee teenager hahaha
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe! Thanks! :D
Reply
:iconfluffybluecow:
FluffyBlueCow Featured By Owner Apr 4, 2012  Professional General Artist
They don't hold flowers, they make you see flowers. :D
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconjason-c:
Jason-C Featured By Owner Mar 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconrcpage:
RCPage Featured By Owner Mar 13, 2012
:)
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icongrin--plz:
Reply
:icongypsyh:
GypsyH Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconwowplz: AWESOME !!!!!!!!!
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :iconstonedplz:
Reply
:iconevolutionlab:
evolutionlab Featured By Owner Mar 6, 2012  Professional Filmographer
the title cracks me up every time
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconcoby01:
coby01 Featured By Owner Mar 2, 2012
:clap: very beautiful :D
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you Coby! :iconspreadmoreloveplz:
Reply
:iconmindpoet61:
mindpoet61 Featured By Owner Mar 1, 2012
Oh! Is THAT what they are? ;)
Beautiful rendering!
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe! Thanks very much! :D
Reply
:iconmindpoet61:
mindpoet61 Featured By Owner Mar 1, 2012
I'm sure they're just decorative! :lmao:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
:lol:
Reply
:iconxylomon:
xylomon Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
love the materials
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! GIMP + V-ray advanced :D
Reply
:iconcattheminion:
CATtheMinion Featured By Owner Feb 29, 2012   General Artist
vases. ;) ;)
very pretty though i like the smoked glass. :iconteheplz:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconrightthumbsupplz::icongrin--plz:
Reply
:iconcattheminion:
CATtheMinion Featured By Owner Mar 1, 2012   General Artist
:lol:
Reply
:iconriverine:
Riverine Featured By Owner Feb 29, 2012
Nice vases! :D
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :lmao:
Reply
:icondon64738:
Don64738 Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Vases indeed! Very nice work!!!
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks Don! :lol:
Reply
:icondon64738:
Don64738 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
You bet!
Reply
:iconleoniezurakowsky:
LeonieZurakowsky Featured By Owner Feb 28, 2012   Digital Artist
Wow yes, too bad they're just decorative! :lmao:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe! Thanks! :D
Reply
:iconbigcyco1:
bigcyco1 Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist General Artist
Those look nice but now i want to smoke some green stuff in them lol
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
:rofl: Thank you!
Reply
:iconjim373:
jim373 Featured By Owner Feb 28, 2012   Digital Artist
Watch out, they might pull a Tommy Chong on you!! :D :lmao:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconscaredplz:
Reply
:iconraven-mackay:
raVen-MacKay Featured By Owner Feb 27, 2012
Hehe. Great job once again! :)
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :lol:
Reply
:iconmr-iori:
Mr-Iori Featured By Owner Feb 27, 2012  Student Digital Artist
Decorative eh?
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Very :nod:
Reply
:iconfractalbee:
FractalBee Featured By Owner Feb 27, 2012
So cool, you have amazing art! :clap: :D
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! :hug:
Reply
:iconseekerofawe:
SeekerofAwe Featured By Owner Feb 27, 2012
You should change the name into"Ganja decorative vases" :)(just joking). I like those fluid textures and the mixture of colors are somehow pushing the viewer to dream about smoke. The textures were generated, are they procedural from Blender?
Great job with materials and specular and reflecting settings too. Well done!
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe thanks!! I rendered this in V-Ray so all of the materials were made from scratch in there. The design on the glass was made with GIMP and intertwined with the glass material. :D
Reply
:iconvervi59:
vervi59 Featured By Owner Feb 27, 2012
Fine work Vicky...:clap::clap::clap:
Reply
:iconvickym72:
VickyM72 Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much! :D
Reply
:iconvervi59:
vervi59 Featured By Owner Feb 27, 2012
You're welcome Vicky..:hug:
Reply
Add a Comment: